Site visit China Tobacco & CeMAT Asia

We travel joyfully to the land of smiles to Shanghai

Nov 16 2018

Great business trip last week to Shanghai and Ningbo with Daniel Zindl / AGILOX. Thank you Jack and Mark Chua / Heling for the perfect hospitality.

Vielen Dank für die perfekte Gastfreundschaft.

Very good to see for us at the Cemat Trade Show that AGILOX raises great attention in Asia, too. Daniel and Franz had a competition to capture at one picture the most visitors makeing movies from our IGV ... ;-)

Daniel und ich machen einen Wettbewerb: Das Bild mit den meisten Besucher, die unseren IGV filmen, gewinnt! ;-)

We are very proud having the first customer in Ningbo, China Tabacco. AGILOX job is to bring containers with flavor-liquids to production lines and return the empties. A lot of potential to highly increse the number of AGILOX vehicles in very short time.

China market, as well as the whole south east asian market, is growing fast and AGILOX, in partnership with Heling, is going to be an important supplier there.

Plug & Perform

In Windeseile ready2take

Warum nicht IGVs online bestellen, und zuhause selbst in Betrieb nehmen? Bei Staubsauger-Roboter funktioniert das auch. Plug & Perform ist unser Motto in der Systemarchitektur. AGILOX benötigt lediglich eine gut funktionierende WLAN Umgebung und einen 3-phasigen 16A Anschluss für das stationäre Ladegerät. Bei jedem ersten Gerät in einem Prozess ist die Vorort-Inbetriebnahme und Schulung durch unsere Techniker enthalten. Die Integration weiterer Geräte, aber auch Anlagenerweiterungen bzw. Änderungen können Sie dann schon selbstständig durchführen.